Ett inlägg

Varför kunde inte helgen vara längre... Vill inte jobba denna vecka! Jobbar 6/7 dagar, är endast leddig på torsdag:( men det är självförvållat. Har tagit extra pass, skönt sen me lite extra cash. Kan behövas till allt...

Helgen va mysig den (vill vara ledig nästa me, buhu). Tänk om man hade ett "normalt" jobb som man jobbade mån-fre. Hur skönt vore det inte??

Idag hade jag och Loke en fajt när ja kom hem från jobbet. Snart får den hunden ett nack-skott alltså! Har inte mycket till övers för honom längre... Fortsätter det så här så är det ju inge skoj att ha kvar han när vi får barn sen, kommer ju inte funka. Jätte tråkigt verkligen! Han betyder ju mycket för en ändå...

Nää kände att jag inte hade så mycket att skriva egentligen... Ska börja fundera vad vi ska hitta på till middag. Fisk?? (börjar hata fisk nu när man lixom bör äta det...)

Känner mig så himla trött och hängig jämt nu förtiden... Tänk om man fick åka till sol och värme och bara slappa... skulle inte vara dumt!
Kanske till Thailand igen??? (vill tillbaka!)






-Lisa nästa vinter! då måste vi åka igen!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

JAAA det gör vi!

2010-09-06 @ 18:37:53
Postat av: Caroline - gravid med plupp ♥

Jamen precis :) jaså de har jag faktiskt aldrig hört talas om, de måste kollas upp. Jaa, alkoholfri vin har jag inte vågat prova än, men de ska jag nog prova på nån gång också :)



Jaa de var faktiskt bra, och enstaka 42 kr på såna där hälsokostbutiker :) Silverschampo vågar jag inte prova, för har ju typ mörkblondt/ljusbrunt nu, men de där kamomill schampot kunna man ha i brunt hår för att ljusa upp de :)



Ja verkligen! De är Chihuahua :)

2010-09-06 @ 19:38:34
URL: http://carroomattsson.blogg.se/
Postat av: Jessica ♥ Gravid

Tack :)<3 ja du, det är verkligen en upplevelse! Inte länge kvar tills ni får se erat lilla mirakel juu :)



Mjo alltså, i början var vi helt inne på att inte ta reda på det men sen ju fler dagar som gick, ju verkligare det blev så ändrade vi oss. Vi blev så sjuukt nyfikna! :P Och det känns faktiskt bra att veta nu, det gjorde det ännu verkligare för jag har fortfarande svårt att förstå att jag (?!) ska bli mamma :D kram på dig!

2010-09-06 @ 22:00:27
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback