Seg och härlig höst morgon

Jag somnade sjukt tidigt igår, så himla skönt. När jag vaknade i morse så var jag mer än utvilad! Tog en mysig höst promenad med vovvarna. Älskar att gå på morgonen när det är kallt ute, luften är fuktig och man sparkar i löven som ligger på vägen... Okey det är rätt mysigt me höst när jag tänker efter:) Inne sen blev det en låång frukost. Läste UNT och tittade igenom partylites nya höst katalog två gånger. Ååå så mycket fint det har kommit kan jag tala om! Jag vill ha allt, haha. Jag ska ju sluta sälja partylite har jag bestämt mig för. Hinner inte och känner mig så oengagerad. Men jag ska lägga in en sista beställning så det är bara att höjta till om det är nått som önskas:)

Idag jobbar jag kväll, börjar inte förrens halv 3:) liite surt att man missar idol ikväll men det kan inte hjälpas... man kanske hinner se en snutt då och då mellan läggningarna, är rätt lungt förtillfället på jobbet (nu är det väll inte det ikväll bara för att jag säger så, haha).

Idag är det 10 dagar kvar till ultraljudet!!
Vad jag längtar!!!


♥vecka 17♥


Kommentarer
Postat av: mumari

Hej!

Tjusig blogg! Så spännande med ultraljud! Det verkar bli många marsbebisar i år ^^



jag svarar på din kommentar hos mig här även om jag oftast int gör så



Jag hittade overallen på Lindex, hur mysig som helst!

2010-09-21 @ 11:00:15
URL: http://mumari.com
Postat av: Tora

grattis till bebisen i magen!

Förstår verkligen att du längtar till UL, det är en otroligt häftig upplevelse!

2010-09-23 @ 13:21:23
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback