Torsdag och sovmorgon!

Så himla nice att jobba kväll idag. Så skönt att inte behöva vakna utav väckaklockans tjut. Vaknade ju iof av hund- slickar och -bök i sängen (Robin hade visst varit så snäll och glömt stänga grinden in till sovrummet...), men ibland är det bra mysigt att ha hundarna i sängen:) Cia och ja mös ett tag tills Loke sa att nu får det vara nog, var är käket! Bara ut och utfodra och ut på en liten kissrunda. Nu är jag själv utfodrad med vad kylskåpet hade att bjuda. Palla åka och handla idag innan jobbet! Men kanske ett måste... Mitt konto är inte speciellt fett just nu *suck*. Tankade bilen full igår, 700 spänn åt skogen fyyyy. Måste jag säga att det är surt att betala bensin.... Onödiga pengar som man inte ser. Men fram kommer man ju.

Klippningen igår vart kanon (tror ja). Jag la fram mitt förslag till en jätte förändring och att jag var lite kluven inför det, har ju lixom sparat mitt hår för jag ville ha långt... Men Veronica nappade och kort blev det:) Inte tok kort men en bra bit ovanför axlarna:) Visar för och efter bild sen. För när jag kom hem så såklart blev allt hår samlat i en knut på skallen så när man vaknade imorse och släppte ut allt (eller det som finns kvar...) så såg det ut som hej-kom-och-hjälp-mig! Ska fixa lite sen och se vad jag igentligen tycker om frisyren:)

Efter stylingen igår så åkte jag och Lisa och köpte med oss sushi hem. Jag provade på mamma-sushi och den fick helt klart godkänt. Kanske lite väll mycke avokado och ris grejer men det slank ner:) saknade laxen så nästa gång ska jag betälla nån iaf. Det kan ju inte göra så mycket:)


Så här kan en mamma-sushi se ut (bilden är lånad för jag var för glupsk för att ta någon egen)


Kommentarer
Postat av: Lina

Man får äta "vanlig" sushi. Den enda du bör undvika är tonfisken. Står på livsmedelsverkets hemsida!

2010-09-20 @ 19:42:07
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback