En uppdatering kanske:)

Neej ingen bebis:) Bara att våran dator har varit helt "keff" denna helg. Vi har tydligen fått nå virus på datorn som gör att den segar ihop totalt. Nu har R försökt formatera om den men den är ändå inte OK (ännu en anledning till varför jag MÅSTE skaffa en iphone hehe).

Helgen har varit lugn som alltid now days... I fredags var det middag hos bror för hela familjen+ lite släkt. Regnbågsforell, pressad potatis och romsås, Jisses vad gott!!! Han har skills trotts allt:) Sen när vi kom hem så trodde jag seriöst att bebis verkligen var på väg. Livmodern drog ihop sig ganska regelbundet och ont gjorde det me. Höll på så ca en timme men sen var det helt plötsligt borta (???) skumt. Blev lite besviken faktiskt när det försvann...
I lördags på kvällen var det förferre här ett slag innan alla grabbarna drog på lantis fest. Jag bangade och la mig på soffan och tittade på film. Söndagen sen vaknade jag pigg vid fem på morgonen redan, då R kom hem. Låg i sängen o pratade en stund innan han somnade. Tänkte att jag kikar väll på tv en stund då men där på soffan låg ju tydligen nån och sov... *suck* Pinade mig att ligga kvar i sängen till typ sju sen palla ja inte längre och gick upp till mamma på frukost och för att baka me henne. På em sen blev ja bjuden på semla hos Lollo:) Såå gott! Taack så mycket fining<3 Kvällen sen bestod av middag hos mor o far och kikande på solsidan+ Wallander. Bra kväll sådär:)

Det var min helg det, väldigt detaljerad märkte ja nu haha.

Nu har jag monterat upp skötbordet i badrummet och fixat lite där inne. Även BB-väskan har jag packat heelt färdig. Så nu är allt färdigt innan lillens ankomst, Så varsågod och kom NU!:) Imorgon är det ju endast 2 veckor kvar ju till BF. Gillas, gillas! Men känns som om de veckorna kommer gå så lååångsamt...

Nu ska jag gosa me Cia! Som jag är tvungen att lämna ifrån mig imorgon... Kommer gråta floder! Min älskade lilla bebis♥


Kommentarer
Postat av: Angelica - Gravid v38

Attans! Trodde verkligen du fått din lilla kille nu :) Men snart kommer han nog!

Ja visst har jag känningar, mycket starkare Förvärkar för varje gång tycker jag. Men behöver ju inte innebära nått :/

Hur känner du dig!? Något annorlunda? :D

2011-02-21 @ 13:34:48
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com
Postat av: Mia BF- 10 Mars 2011

Vi är nära nu... mycket nära..så man får passa sig för att uppdatera alldeles för sällan för då tror folk att man ligger och föder. Ha ha...

2011-02-21 @ 16:17:08
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: alfamamma

Skönt att ni har fixat färdigt med allt!

2011-02-21 @ 17:47:54
URL: http://alfamamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför måste du göra dig av med Cia?

2011-02-21 @ 18:37:32
Postat av: Lollo

Åhnej, redan imorgon?! Det va snabba svängar må jag säga, betyder det att du pratat med M kanske?! PUSS hjärtat <3

2011-02-21 @ 18:40:40
Postat av: Anonym

Vad ska hända med lilla Cia?

2011-02-21 @ 19:14:13
Postat av: PT Sofia

å så spännande, nu är det nära...All lycka från mig och Lowa.

Kram PT Sofia

2011-02-22 @ 13:44:31
URL: http://dagsfortraning.shapemeup.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback