Söndag

Slog precis ner rumpen i soffan efter en hel dag hos mamma. Robin spenderar ju all sin tid på tomten just nu så då är det så vansinnigt tråkigt att vara hemma (är skönt att få lite avlastning där oxå...). Igår letade ja och mamma fram dopklänningen som Albin ska ha. Det var en vännina till mormor som sydde den till mamma och hennes systrar. Även vi sju kusiner har blivit döpta i den så självklart så ska nästa generation bli det me:) Den är jätte söt! Alla som har blivit döpta i den har fått sitt namn i broderat i kjolen. Så idag har jag suttit och försökt skriva snyggt på skrivstil Albins namn. Skiiit svårt men tror jag fick till det:) nu ska det bara broderas dit... Tur att jag har en månad på mig!

Annars så har vi inte gjort så värst mycket denna helg. I fredags på kvällen var mamma och ja och klippte oss. Jag lyckades att inte klippa av mig håret!! haha. Fick bli en enkel lätt skött frisyr, känns super bra! I lördags var ja in till morfar me mamma och moster en sväng sen på kvällen grillade vi hos mamma och pappa. Ja, mamma och Malin gluttade även på melodifestivalen medans pappa, Robin och Viktor drack öl... Kul att det gick så bra för sverige!! Även fast vi inte vann. Men vette sjutton om rätt låt vann... näää tycker icke det.

Nu har jag visst en son som vill ha uppmärksamhet...
Hej på ett tag!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback