Tradera vinster!

Igår satt jag och budade lite på tradera. När man väl har börjat är det svårt att låta bli:)
Dessa vann jag iaf...


lite varmare tröja till sommar kvällarna
Tuffa Shorts Storlek 62/68
Tyckte de här shortsen var jätte söta:)

TRE KRONOR BABYPYJAMAS STORLEK 62/68
Pyjamas!

Mjukisbyxor, Lindex, turkosa med vit stjärna. 68
Och ett par byxor. Sammanlagt 102 kr för allt:)
Oj såg nu att allt blev i blått/turkost hihi.

Allt är i storlek 68 iaf, nästa storlek vi kommer börja använda! Bra att samla på sig lite redan nu för tror att 62 kommer han inte kunna ha så länge... Stora killen! Svårt att veta vad man kommer använda i sommar... beror ju på vad det blir för sommar me. Men lite kort ärmade bodies lär man ju kika efter. Tror det får bli en tur på stan nästa vecka:)


Ikväll blire grillning, Mumms!


Kommentarer
Postat av: fatima - Isayah's & Eliyah's mamma

ihhhh jag måste lära mig tradera... vilka fina saker.

2011-05-21 @ 17:21:59
URL: http://www.thistakes.com
Postat av: Angelica - Mamma till Moa <3

Va billigt de där blev! :)

vi har också börjat inhandla lite i 68. Men ja, svårt att veta när man kommer börja använda de och så.

2011-05-21 @ 18:19:11
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback