Sjukt trött!

Vilken dag! Albin har varit klängigast klänging heeela dagen. Så fort ja satte ner han blev det tårar. Och de stunderna han lekte lite själv fick ja absolut inte lämna rummet... Lilla knäppgöken. Otroligt mammig han har blivit sista tiden! Inte ens de närmast min familj funkar heller som förut. Hoppas det går över snart!
Ikväll hade jag lite familj och vänner här på ljusparty. Vi blev hela 14 st + Albin o Sigge. Kan säga att det blev trångt i mitt lilla vardagsrum. Men det gick:) Mysig kväll vart det iaf!

Nu är jag super trött! Vet inte varför jag tvingar mig till att skriva detta inlägg igentligen. Ögonen går nästan i kors!! Men vill visa denna fina tavla jag fick på posten idag. Är super nöjd med den! (taskig bild jag vet!)


Kommentarer
Postat av: malin

Ja men då säger vi att vi ses på onsdag, roligt. :) jo de var nog sist på studenten, på tok för länge sedan iallafall. ja, jag vet inte vart, ska ag komma till dig? eller vad passar er bäst?

Kramar

2011-10-28 @ 22:41:17
URL: http://barababbel.tk
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback