12 juli 2011

Saknar!

Sitter just nu och målar klorna lite... I rosa, min favvis färg just nu!
Iaf så fyy vad jag hatar att ha korta naglar! Får inte alls långa just nu. De bara skivar sig och går av...
Beror det oxå på amningen mån tro?? Hår fäller jag som bara tusan ju men blir oxå naglarna dåliga... Måste kollas upp!
Är så grymt sugen på att gå och bygga naglar igen!
Så satans snyggt!


Dagen går mot ändo

Hemma efter en trevlig kväll me goa vänner. Mysigt att bara träffas sådär mitt i veckan lixom. Måste bli flera gånger:) Kim & Karin har ju även köpt hus i hagby nu och sen när vårat är färdigt me så kan vi turas och va hos varann:)

Sitter just nu och väntar på R som är ute me hundarna... Vi ska kika på andra avsnittet på fjärde säsongen av true blood innan säng gåendet. Späänande! Älskar att det har börjat igen!

Godnatt på er!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback