20 september 2011

Nöjd!

Hemma från shoppingturen. Njuter av en stooor kaffe och en bulle, det är jag värd! Känner mig inte riktigt på topp idag... Veckans dåliga sömn tar ut sin rätt:S Albin fick värsta utbrottet på gränby me. Vägrade sova i vagnen, tillslut blev han ju såklart övertrött och hysterisk av det... Tvär deckade av utmattning såklart efter ett tag. Söta bökiga lilla killen! Vilken period han är inne i just nu. Huvva!!
Nöjd me köpen idag är jag iaf:) Hittade faktiskt allt jag skulle ha, hur ofta händer de lixom? Kom inte hem me nå onödigt heller, tur de för när jag kom hem kom Robin hem samtidigt så jag slapp gömma påsar, hehe.
Blev så glad för jag hittade precis en sån höst jacka som jag tänkt ut i huvudet att jag ville ha. Och de skorna som ja ville ha. Nice! Eller skorna fick syrran i uppdrag att köpa nere på stan för de fanns inte i min storlek på gränby.
Ankle boot
Snygga va?:) Jag är jätte nöjd!
(de är mkt mera bruna i verkligheten)

Nu är jag redo för hösten!!:)
(seriöst så har detta inlägg tagit 1 timme att skriva, haha. Och då är det inte ens mkt skrivet... Just därför ja aldrig bloggar från datorn längre... man hinner aldrig sitta still mera än några minuter i taget! haha)

Nej om man skulle tänka på vad man ska äta för middag idag... Det eviga problemet nuförtiden:S

Nu gör vi dag här i röda huset, efter ännu en pissig natt...

Detta gör mig galen snart!! Nu har detta bök på natten pågått i en vecka. Jag är på bristningsgränsen! Igår natt och inatt har han dessutom me varit igentäppt i näsan. Robin fick i uppdrag att fixa näsdroppar igår så visst har väll denna natt varit hyffsad men han ligger ändå och är ledsen emellan åt. Är nästan otröstlig och det ända som hjälper är bröstet... Tror inte han e hungrig för han somnar efter bara några sug. Ååå blir galen!!

Här är lilla knäpp göken! Min söta lilla knäppis som ääälskar att hålla mamma vaken på nätterna...


Kärlek till dig ändå hjärtat!!

Oj nu rinner klockan iväg! Vi ska hämta syrran om en liten stund och vi är inte ens halv färdiga!

Idag står det shopping på schemat:) Höstjacka, skor, svart slips inför begravningen till Robin och pyjamas och strumpor till Albin. Får se om ja hittar de ja ska ha och inte komma hem me massa annat impulsköp...

Nu skynda, skynda!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback