Tidigt...

Jag är vaken, sonen sover fortfarande och Robin har åkte till jobbet för en halv timme sen. Jag borde sova men det går inte! Ligger och tänker på en sjuk dröm jag hade inatt. Heemsk var den!!

Den handlade om att jag hade fyra barn me en man, han såg typ ut som Indiana Jones (???). Helt plötsligt blev han typ psykopat och skulle döda oss. Vi bodde i mina föräldrars hus och drömmen gick typ ut på att fly och försöka rädda mina barn. Skiit konstig dröm och när ja vakna av Robins väckarklocka så var jag typ svettig o helt uppstressad. Nej fy för mardrömmar!

Torsdag idag då, fredag imorgon... Denna vecka har ju även den susat förbi. Blir så när man gör nått hela tiden:) I måndags var Annsofi och Nellie här hela dagen. Vi luncha, lekte me de små och promenerade till huset en sväng. Dan bara flög iväg. I tisdags besiktiga ja bilen 8:20 (hemsk tid för oss! Stress stress), sen när vi ändå var ute o åkte så stannade vi till på ÖF. Och vi blev där från 9-13. Sen blev ja bjuden på middag uppe hos mamma, den dan flög oxå bara iväg! Igår hängde och flängde vi runt me Anna hela dagen. Idag blir det ÖF och babygruppen. Syster min ville även följa me och sjunga, kul! Det blir våran dag det:)
Imorgon är det begravning för älskade lilla morfar i eriksberg. I helgen har dock inget inbokat och det är skööönt. Har blivit lite mkt denna vecka...

Nej om man skulle gå upp och äta frukost i lugn och ro. För när hände det sist lixom?:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback