Less!

Ännu en anledning till att jag längtar tills vi bor i huset; Vi kommer ha det varmt inne!!
Vi har just nu 17 grader inne... I förr går morse när vi vaknade hade vi 15(!!!). Det är inte okey! Det är alltid kallt här på kvällarna, nätter och morgonen. På dagen däremot är det oftast för varmt ist. Solen ligger på hela dagen mot vardagsrummets fönstret.

4 nätter i rad har Albin vägrat att somna om i sin säng vid 3-4 tiden. Han har varit iskall! Så då har han ist legat tryckt mot mig och sovit. Lite mysigt har just det varit iofs men man har ju inte sovit nå bra direkt.

Nää nu längtar jag nå otroligt tills vi flyttar!!! Som Robin sa nyss; jag åker till huset för där är det iaf varmt!
För där är det 20 grader hela tiden, skönt!

Idag mår vi lite bättre i flrkylningen här hemma. Några snyftningar och hostningar mindre. Dock har vi ställt in dagens fika/lunch date ändå. Känns inge kul om man smittar. Men så tråkigt det är att vara hemma!! Vi har inte varit ur huset nästan nått sen i fredags! Inge socialt umgänge alls! (familjen räknas inte, hehe, de träffar man ju dagligen). Imorgon hoppas vi på att göra nå kul! Vet dock inte vad...?

Min lilla påbylsade snoris<3 som alltid bara har en strumpa på sig... eller inga. Han gillar inte det här med strumpor, som mamma sin:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback