Back on track...

Nu är man sitt rätta jag igen:) Fyy vilken seg dag jag hade igår! Men det var det värt;) Visar bilder sen från i fredags.

Idag står det dop på schemat i vänge kyrka. Ska bli mysigt! Jag har precis pysslat färdigt med paket inslagningen:) älskar att slå in och göra kort till.

I morse när vi vakna tog vi en prommis och sedan ett stopp hos mamma för morgon kaffe. Det var Robins tur att ha en ute kväll igår kväll så tänkte att jag skulle skona honom från Albin nu på morgonen. Jag är snäll ja jag vet!:)
Vart jag ville komma med det var att så himla fint det var ute då! Tjock frost på träden och vägen. Och fyra minus så man slapp geggan på vägen oxå. Perfekt promenad! Jag bara njöt. Solen hade ju fått varit framme om den ville men det var skönt ändå:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback