Göra om?

Jag har letat och letat efter vita hallmöbler till huset men jag hittar inga som faller mig i smaken. Iaf inte de inom rimligt pris... Funderar på att måla de vi har just nu vita ist... Gillar modellen på dem faktiskt och så kan man ställa nå fina vita korgar över eller i facken på hatthyllan oxå. Hmm. Jag vet inte riktigt, man kan ju testa hur det blir iaf. De ska ju annars bara vara i garaget annars och där behöver det ju inte vara så snyggt:)

Inge bra bild direkt... Överbelammrad hatthängare med 50-11 jackor och overaller. Läängtar tills våren är mera här så man kan börja hänga undan alla tjocka jackor!!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Lika som vi har! De blir säkert superfina som vita! Har tänkt tanken jag med ;-)

2012-03-07 @ 18:18:08
URL: http://wilma2011.devote.se
Postat av: Anonym

Kolla på rusta...

2012-03-08 @ 21:17:42
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback