Sjukstuga

Äsch så farligt är det inte. Albin är jätte snorig och hostig bara. Men ja tycker synd om han ändå. Vi skippar att åka till öppnis idag iaf. Alla barn verkar ju ha nått just nu och jag vill inte att Albin ska åka på nån mera bakterie nu när han är extra mottaglig för det... Får se vad dagen har att bjuda på ist? Skulle behöva åka in och köpa färg och spackel om jag ska kunna vara vid huset i em. Jag spacklade upp allt igår. Sen är det ju barnbidrag idag så en uppdatering av kylskåpet vore ju inte fel:S

Tur att Albin fick så mkt kläder i söndags för då slipper vi handla det me:) Ska bli kul att se på
Bvc imorgon hur lång han blivit. Känns som om han dragit iväg på längden ordentligt, 74 växte han ur över en natt känns det som. Nu är det 80 som gäller, iaf på bodies byxor kan han fortfarande ha 74. Imorgon är det även vaccination för min lilla 1-åring. Inte kul! Hoppas han inte får så ont och inte någon feber som visst:(

Nej nu är lilla ligisten vaken så daxs att gå upp! Skönt att få sova till 9 idag!!! Men så var vi vakna oxå mellan 5-6.30...


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback