Måndag 12 november 2012

Passar på att slänga upp ett inlägg medans jag lägger Albin. Det har ju inte blivit mkt av den varan de senaste veckorna... Livet rullar på som vanligt. Ingen sjukdom, peppar peppar, har vi haft nu på ett tag, sköönt!
Känns som om jag jobbar heltid emellan åt, ja inte 75% iaf. Ibland funderar ja på om man ska dra ner ännu mera. Tycker att man går miste om så mkt med Albin:( men hur skulle ekonomin gå ihop då?! Hatar detta schema vi har! Ja fast det är bra oxå att lägga själv... Men vi ligger ju så mkt plus timmar hela tiden och får man extra betalt för det, Nää!
Slut med det tråkiga!

Veckan som varit har varit hektisk och mindre kul av olika anledningar. Både fysiskt och psykiskt påfrestande. Jobbade 6/7 dagar varav lördagen dessutom bestod av delad tur= döden! Idag var jag ledig iaf så det var skönt.
Idag har vi gjort massa skoj. På fm hängde vi med min far. Efter lunch och medans Albin sov så målade jag kökssoffan en andra omgång, den börjar bli riktigt fin nu! Efter sen att Albin vaknade for vi in till Hejdenstam och umgicks med fina vännerna, Louise och Walle. Där bjöds det blandannat på glögg och pepparkakor. Hur gott lät inte det?! Snacka om jul-feeling!!
Älskar att umgås med dessa två vänner. Jag kände mig så positiv och glad efteråt!

Nu har äntligen Albin somnat ser jag!:) dags att bära in honom till sin säng och sedan bädda ner sig i soffan. Imorgon börjar jag inte jobba förens 16, så himla skönt!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback