Hohooo

Det är svårt att få tid till denna sida när man är inne i dagis/jobb ekorrhjulet... Jag är avis på er som är mammalediga!! Njut ni!

Mkt jobb blir det... Idag gick nog Albin sin längsta dag på dagis oxå 7-16.30, sved i hjärtat på mig! Men det hade ju såklart gått bra:) Det var ATP möte på jobbet idag så det var därför han gick länge. Brukar ju aldrig vara mer än till 15 annars när jag jobbar dag.

Denna helg som kommer är jag ledig och det ska bli så nedrans skönt! På lördag blir det shopping me syrrorna och mamma. På söndag födelsedags firande och sedan på kvällen ska jag och mitt hjärta fira 4 år ihop<3

Nä nu är det läggdags för fröken Nilsson! Klockan ringer 5:20... Blir till att leta fram vinteroverall och vinterjacka imorgon bitti oxå, bilden får tala för sig; Buuurr!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback