På't igen

Jobb 7.30-14, hämta på dagis, hem, upptäcker att Albin har 39,1 i feber, sjukanmäla till dagis, ringa om första VAB dagen imorgon till jobbet, får dåligt samvete för att jag vet att de går kort, kurerar sonen.

Dagen fick ett annorlunda slut än vad jag tänkt... Jag skulle ju ha suttit i skogen en sväng och filosofera. Det blev ist soffläge me A som febern inte ville gå ner på. Trött och ynklig var han men ändå höll han ut till kvart i sju då han stupa i säng. Envisa unge!

Ja imorgon blir det sjukstuga då. När jag ringde till dagis så sa de att många haft 3-dagars febern där, så jag visste vad jag hade att vänta mig. Men smittar det undrar jag? Har noll koll! Får googla:)

Nä nu ska jag krypa i säng och läsa min bok. Lånade en serie på 4 böcker av mamma förr förra veckan och nu har jag läst den fjärde till hälften, så bra var dom! Hehe. Tydligen finns det en femte me så den måste införskaffas!

Goonatt!

Min lilla sjukling<3


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback