Deppig

Enda lediga dagen denna vecka och jag har inte kommit mig för att göra ett skit. Hade velat göra så mkt denna dag men orken rann av mig när jag vakna i morse. Vi har bara varit in till vårdcentralen och hämtat en remiss och lämnat prover. Och drog en snabb handling men de sista som var kvar på kontot. Fyy för denna månad alltså! Fattigaste på hela året ska den ju vara me... Stämmer i detta hushåll iaf:(

Helgen som var var jätte mysig! I fredags lekte vi med Louise och Walle på bubblans öppna förskola (stenhagens är sååå mkt bättre) och efter det tog vi med ungarna på thai buffé. Blev mkt uppskattat av min son! Men fy fasen vad det såg ut runt omkring oss när vi gick därifrån, skämdes nästan! Haha.

I lördags fikade vi hos en granne och på kvällen åkte jag och Carro in och gjorde stan;) eller ja vi satt på Magnussons hela kvällen. Timmarna bara flög förbi! Kunde knappt tro att klockan nästan var tolv då jag tittade på klockan första gången:) Super kul var det! Nästa gång blir det klackarna i taket på flurran:D

I söndags var vi ute och åkte pulka och sedan åkte vi på kalas hos mina kusiner i Lagga.
Och det var den helgen... Svischar förbi utan man ens hinner njuta tillräckligt.

Nu längtar jag till sommaren som aldrig förr!! Låång ledigt tänker jag ha då och håller tummarna att det blir en fin sommar oxå. Massa sol och mycket bad!!

Nä om man skulle klura ut vad man ska ha till middag ikväll då kanske...




Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback