Rolig dag!

Ligger just nu i soffan och halv sover. Vi började kika på en film halv åtta som jag laddat ner men så ringde R telefon... Som alltid! Viktigt tydligt... Som alltid...

Aja nu känner jag för att gå och lägga mig snart. Dagen idag har varit lång känns det som. Nervös, rolig och nervig... Men den blev ju super. Super trevligt att ja och Albin blev bjudna på lunch hos Frida me:) Albin och Ralf röjde minst sagt, hehe. Fick man en liten inblick hur de beter sig på dagis, huvva... Haha!

När vi kom hem så hade solen letat sig fram ur tjocka dimman. Så vi, ja och vovvarns, passade på att ta en prommis när ändå Albin behövde somna. Super skönt! Kände hur kroppen verkligen laddade energi:) Nu får fasiken denna snö försvinna och våren komma!! Längtar som tusan!

Imorgon är jag ledig igen och den ska tillbringas hemma! Hoppas på fint väder och lite fika gäster som kommer förbi:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback