Svisch...

Jaha och där bara svischa en vecka förbi utan inlogg på denna sida... Tiden bara springer iväg tycker jag!! Men det gör verkligen inget:) läängtar efter våren så grymt mkt (förutom alla måsten som kommer då:/ då måste verkligen andra rycket me huset komma!)

Nu är 3/4 dagar gjorda på jobbet. Bara imorgon me och sedan är jag ledig fredag. Längtar!! Och den ska spenderas med våra fina vänner Louise och Walle:) Så kul! På kvällen är det en kväll på stan med mammorna, även det ska bli super kul! Sen är det jobb lör & sön på det... mindre kul men ja slipper dubbelpassen denna helg iaf. Nått positivt, hehe.
Hoppas verkligen vi får till en fast schema på jobbet. Hatar detta 5 veckors hattande hit och dit! Det är ju bara det att vi ska komma överens på jobbet... "Bara"... Semester listorna är även ute nu, ska vara klara 1 mars!! Ja och hur fasiken vet man nu hur man vill ha det i sommar. När är dagis stängt? När ska R ha semester? Hur många veckor har jag/kan ta ut? *suck*

Nått jag oxå längtar efter just nu är PÅSKEN!:) Konstigt ja vet, jag har väll aldrig tyckt den varit nå speciell tidigare men jag är så grymt sugen på gravad lax!! Och ägghalvor! Haha. Ledig påsken är jag me:) Dock åkte jag ju på att jobba midsommar ist då men den sökte jag föräldraledigt på, 3 månader innan och de kan inte neka mohaha. Gäller att utnyttja!

Nä nu har jag en hungrig liten unge här! Ropar korv så det får väll bli det till middag, igen...
Tappat en leksakslåda på tån hade han gjort på dagis idag förresten. Nageln är alldeles blå, stackarn! Men sånt som händer:)

Hej!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback