Tjugonde knut

Intensiv dag det blev idag! Eller ja hela helgen, Men super mysig:)

Idag har vi äntligen varit och hälsat på Annsofi och Stefan i Skornomme. Gu vilket jätte mysigt hus de flyttat till. Gamla hus har verkligen sin charm! Avis är jag på det, hade gärna flyttat in i ett gammalt och renoverat ist för byggt nytt. Albin och Nellie var glada över att träffas igen me tror jag:) Det får verkligen inte gå lika långtid till nästa gång vi ses! Kul även att våra karlar funnit varann:)

Direkt från fika hos Annsofi stack vi på julgransplundring i hagby byggdis. Där blev det massa dans och fika. Dans igen och sedan kom tomten eller "pompen" som Albin sa:) På julafton var han inte ett dugg rädd för tomten men idag var röda gubben liite läskig. När jag sa att han hade godis i säcken så vågade Albin sig fram. Sa ett snabbt tack-tack när han fick påsen och sedan snabbt därifrån<3 haha. Älskade unge! I bilen hem så slog tröttheten/ brist på riktig mat/ sockerkick på... Blev en mindre rolig resa hem! Inte somna han hemma heller... Nu vid läggningen var han helt omedgörlig. Hysteriskt ledsen och inget hjälpte. Nu äntligen sover han iaf. Lugnet och tystnaden har lagt sig i huset och jag har bäddat ner mig o soffan. Så skönt!

Imorgon är det jobb igen. Jobb 3 dagar och sedan är jag ledig i 6:) Jag har tagit semester i helgen för Robin ska till Åre. Jag var en aning irriterad att tidigare att han åker iväg när han visste att de var min jobbhelg men nu är det rätt skönt;) hade inte alls lust me den långa helgen och nu får jag tillbringa den me sonen ist:) och lugnt ska vi ha det!! Denna som har varit har bara flugit iväg och vi har knappt varit hemma. Längtar efter en hel dag hemma nu!

Nä nog babblat, nu ska jag kika på film me stora hjärtat!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback