Onsdag

Lugnet efter stormen är det just nu:) Ralf har varit här och härjat med Albin idag, hehe. Mammq Frida och jag satt och påskpyssla själva då sönerna verkade tycka att det var överskattat;) kul var det iaf!! Fick till några ägg som ska pryda påskriset sen:)

Albin slockna på tre röda efter att de åkt sen. I postlådan idag låg även ett nytt nummer av Vi föräldrar idag me så den har jag plöjt igenom. Albin sover fortfarande och då passar jag på att slänga in ett inlägg här.
Blir inte mycket tid över för sånt annars när ligisten är vaken... Snacka om att han har kommit in i trotsåldern den senaste veckan. Inte nådigt! Allt ska vara på herrns villkor annars ballar han ur totalt. Tex bara att ta på han "fel" tröja eller ge han fel färg på muggen är katastrof. Man blir ju tokig på han! Och sen med den orken man har just nu me... Yeeyh!

Roligt tid man har framför sig... Får väll hoppas att det är en kort period!

Imorgon är vi lediga och då ska vi till ikea och shoppa tänkte ja:) Ska köpa en bokhylla till Albins rum så man får upp lite leksaker från golvet. Det är kaos där inne förjämnan just nu! Sen ska jag kika på en bokhylla till åt hallen. Den vi har i kontoret är överbelammrad me Robins företags pärmar och papper så mina saker får inte plats. Kul att få ordning i hallen oxå då det är helt omöblerat. Fick jätte fina tavlor efter min mormor & morfar me som jag ska sätta upp oxå. Vi får se hur mkt jag hinner imorgon. Skruva ikeamöbler kan ju ta sin lilla stund...

Vilket kanon väder det blev efter lunchen idag då! Blå himmel och sool. Synd att vagnen är på dagis annars hade det lätt blivit en promenad när Albin ändå sover. Va fasen man skulle ha en bra vagn till ju! Alltid när man inte tagit hem den från dagis så behöver man den och sedan även tvärtom... Har man släpat hem den så används den inte. Bara snön/isen försvinner från vägen så finns ju sulkyn oxå.

Nä nu ska jag ta me en kaffe och njuta av den lilla stunden som är kvar innan odjuret vaknar:)

Albin och Ralf idag❤ Samma skrot och korn av dessa pojkar. Så kul att de har så roligt ihop:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback