20 april!

Herregud det är snart maj! Vad tiden sprang iväg! Våran tredje guldklimp blir 3 veckor imorgon oxå, galet. Han kom ju igår😆

Linus är fortfarande slemmig. Det blev ett till ambulans besök efter förra inlägget... I måndags, för en vecka sen nu då. Jag är så trött på detta alltså! Sova på nätterna gör man som en kratta oxå. Nu de senaste dagarna har han börjat kräkas upp allt slem och det är ju jätte bra men det blir verkligen kaskad spyor. Inatt vid 3 tiden gjorde han det fast då var vi på skötbordet. Nyss gjorde han de igen och då höll jag honom i famnen i köket så vi hann till diskhon. Igår natt hamnade allt i min säng o det var lagom kul å byta lakan mitt inatten. Lilla gubben❤

Just nu sitter vi i soffan och myser, jag och minstingen. Joel håller sover middag och Albin åker lastbil gävle-sthlm med Robin. Det blev väldans lugnt och skönt just nu😊

Idag innan lunch åkte jag o skulle stor handla (barnbidrag idag👌). Först åkte vi till ÖB och handla lite rengöringsmedel och toapapper. Och en massa kakor å kaffe, det var ju jätte billigt! Mitt favorit kaffe, Arvid nordqvist, 15:- paketet😃😃 Sen på Ica maxi kom ja på att Ica kortet låg hemma... När man hade tänkt bunkra blöjor o annat som kostar lite mera. Nä så de fick bli det nödvändigaste bara. Får se om orken finns imorgon att ta resten.

Måste tipsa om en sjukt bra hår produkt som ja fick av syrran i julklapp. Björn Axèns argan oil❤ mitt hår som jag jämt har uppsatt i en knut brukar bli jätte slitet av hårtoffsen och torrt. Men nu har jag använt den oljan i håret efter varje hårtvätt sen i julas och det är stor skillnad! Klippte mig gjorde jag senast i november me och håret känns inte alls slitet ännu!
Jag som inte använder så mkt produkter känner att denna vill jag aldrig vara utan, haha 😁

Håret har vuxit som ogräs oxå😊👍


Igår fick jag ett halvt jätte kort leende när jag snackade med Linus. Så kul! Längtar tills han ler ordentligt❤ fokusera ögonen har det känts som om han gjort sen han bara var några dagar gammal❤

Igår kväll höll Joel Linus för första gången. Joel har inte brytt sig så jätte mkt om Linus förutom när Albin håller på me han eller om han skriker. Men igår visade han själv att han ville gosa med honom. Och vad stolt han blev då! Jag hann inte ta nå kort men det ögonblicket kommer sitta som ett fotografi i hjärtat på mig för alltid❤ 
Mina fina barn!❤

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha fake it 'til you make it... Nä men man blir ju pigg efter ett tag ute ;)

2015-04-23 @ 21:49:48
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback