semla

Idag efter jag lämnade Albin på dagis åkte jag å Joel iby c för en fikadate. Med fina brudarna Caroline och Cornelia! En väldigt efterlängtad fikadate då vi haft flera inplanerade men det har alltid varit nått barn eller vuxen sjukt. Så tråkigt att de snart flyttar från uppis bara:( Tänk att snart när vi ses har vi sex barn tillsammans, haha.

Vi klämde i oss årets första semla på fågelsången. Smaskens! Joel fick en egen liten mini semla:) det gick hem. Grädden och mandelmassan slank ner fortare en kvickt:)



Mumsigt värre!

När man ända var på gränby så passade jag på att fylla ut Albins garderob lite. Upptäckte härom dagen att alla jeans var förkorta eller var på gränsen. Hittade två par och så fick en liten bebis dress slinka me i kassen oxå. Nyfödd kläder är ju så galet söta! 

Efter sen ja hämtade Albin har jag haft lite rensning i barnens garderober. En rejäl släng hög blev det och Joel fick väldigt mkt kläder i din garderob efter Albin upp till strl 92. Alla kläder är inte skoj att spara då mkt har blivit så urtvättad Efter Albin. Storlekarna nu änvänds ju.mkt längre nu. Det är väldigt svårt att kasta oxå... Men med noll förvaring som vi har i huset går det inte att spara allt heller. Jag blir tokig på allt kaos som råder! Bävar inför den dagen då bebisen i magen oxå ska få ett eget rum. Vad ska vi förvara saker då?! Då lär garaget ordnas till!

Idag kom Albins efter längtade bok paket i postlådan:) Massa Castor böcker:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback