4 år

Nu är allt kalasande över på ett tag. Lite skönt;) fast det är väldigt roligt att ställa till med kalas. Ha fullt hus och baka en massa inför de. Dock kanske inte hög gravid och orkeslös men nu är det gjort iaf. 
I lördags var vi på kalas hos Robins syster för hennes sambo har fyllt är. 
Igår fyllde ju våran lilla kille 4 år. Dagen började med att han kom in till oss på morgon halv 6 o undrade när vi skulle grattade honom, haha. Jag skickade honom i säng igen o väckte Robin. Blev en väldigt tidigt morgon! Joel vaknade kort därefter oxå. Vi åt sedan lång frukost och mös hela familjen. Sen började jag dona inför kalaset för heeela släkten. Tyckte jag hade jätte gott om tid men som alltid blir de stress i slutet ändå. När alla kommit o Albin var mitt i present öppningen gick jag och gjorde mig färdig själv;) Därav har jag noll koll på vad han fick i present av alla... Det var mkt lego iaf! Herregud! Nu har han så de räcker ända tills han blir stor och ledsnar på det:) Robin firades ju oxå då han ändå fyller imorgon. Jag och barnen gav honom även present igår morse eftersom han inte kommer vara hemma imorgon alls. Jag slog på stort och köpte ett PS4 åt honom. Så nu vart man ruinerad men de vare värt❤ Så kul att se när man ger bort nått som verkligen blir en överraskning och gör nån glad:) 
Efter allt kalasande åkte vi o köpte pizza. Sen när barnen deckat slocknade både ja o Robin på soffan. 

Snygging;) alla bilder från kalaset är på systemkameran!

Idag hade vi ett litet barnkalas. Albin bjöd sina bästa vänner som han sa. "Ralf och mina tjejor". Det blev ett lugnt och lagom kalas. Korv med bröd, glass och fiskedamm. Som de ska vara! 
Robin tajmade o kom hem precis när alla åkt;) genom tänkt de där, haha. Joel sov en liten sväng och då byggde vi upp de sista legobyggsatserna med Albin. Det är riktigt kul att bygga lego alltså! 

Efter middagen drog Robin iväg på lång jobb. Han kommer nog inte hem förrens sent imorgon kväll/natt. Inte för att de är dax att föda ännu för mig men det känns ändå olustigt att han är långt borta. Han tackade dock nej till en jakt helg den 28-29 och det är ja glad över;) 

Nej nu ska jag släcka o sova! Imorgon ska de bli skönt med en vanlig inte-göra-nå-speciellt-dag:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback