BF

Snart tre timmar kvar på bf dagen... Den kom och den gick även denna tredje graviditet:) men ja misströstar inte! Klart jag är less men de sätter igång när de vill sig:)

Just nu har jag faktiskt förvärkar som gör en aningens ont och som mensvärk i magen. Men vågar inte hoppas på nått då det har varit så här andra kvällar me.
Idag hade jag sista barnmorskebesöket, ja sen nästa är överburenskontrollen tisdag nästa vecka. Och nu ska ni få höra, huvudet hade sjunkit ner men var ännu lite ruckbart. De ni är första gången jag har fått höra i mina graviditeter, haha. Alltid annars -högt och rörligt. Så framsteg javisst:)
Mag måttet hade även sjunkit lite eftersom magen sjunkit. 

Annars mår ja bra fortfarande. Trött å så men de rullar på. Joel är dunder förkyld igen och sover jätte dåligt på nätterna så tröttheten är ju mkt pga de me.. Albin är oxå lite förkyld men inte som Joel. Ingen feber har de iaf tack och lov. Hoppas de ger med sig snart! 

Robin tar pappadagar denna vecka för Albin. Snacka om att grabbarna är glada. Bus och lek me honom hela tiden för tjocka trötta mamma är inte alls kul just nu. Hehe. Skönt att ha R hemma! Känns ju lugnt oxå att ha han hem i kring om de skulle starta så han inte är nere i Bjuv t.ex.

Helgen var mkt lugn. Middag hos mina föräldrar, pyssel hemma och mkt vila har de varit. Jätte skönt! 




Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback