Bra lördag!

Vilken härlig dag alltså! 

Dagen började med sovmorgon till 8. Det var väldigt skönt eftersom att Linus tyckte att han ville vara vaken en del inatt. Efter frukost intaget så åkte hela familjen till byggmax för att handla virke till altanen och undertak. Handlade även lite smått på Ica innan vi for hem för att dona ute. Robin fortsatte med altan bygget på framsidan och jag klippte gräset. Sen grillade vi korv och njöt i solen en stund. Efter lunchen när Joel och Linus slocknat så rensade jag ogräs och pysslade om mina pallkragar. Jordgubbsplantorna planterade jag om lite och sedan målade jag pallkragarna svarta. Blev mkt snyggare:) 
Älskar att vara ute och dona i solen!

Vid 4 åkte Robin ut till Edsbro för grabbkväll. Jag och barnen tog tag i projekt röja alla leksaker... Nu är det verkligen ordning o reda på deras rum. Albin små lego åkte in på hans rum me för ja har tik ledsnat på att Joel river det hela tiden i vardagsrummet. Massa leksaker åkte ut från Albins rum till Joels me så Albins dörr kan vara stängd framöver. 

Nu är alla grabbar omstoppade i sina sängar. Albin ligger och tittar på surfplattan som godnattsaga. Så svårt att ligga o läsa när man har en liten klängbebis på sig. 
Musten gick verkligen ur mig nu känner ja! Längtar tills Albin slocknat så man får smyga fram godispåsen och titta på ett avsnitt av vampire diaries!

En liten sovandes bebis bredvid mig just nu❤

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh. Mys! Vilket är du på nu? Jag är på se6 avsnitt 21. SÅ SJUKt SPÄNNANDE! :D

2015-05-10 @ 14:47:51
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback